fredag den 13. januar 2012

Übermennesket uden sygdom

Ikkerygere er übermennesker.. ja det siger de da i hvertfald i alle medier, og mediernes fakta skal man jo ukritisk sluge, for de undersøger jo virkeligt hvad de laver....og hvad mener jeg LIGE med det...

Jeg sidder og ser tv da der toner hjerner der massekreres ud på skærmen... Mest af alt tænker jeg på en berliner der skæres over og syltetøjet der vælter ud, men det stopper ikke der.
Sorte lunger den rene død, ja det er din fremtid som ryger, og deraf må jeg konkludere at de synes ikkerygere er overmennesker der aldrig får kræft eller rammes af anden form for sygdom

Så pyt da med at indistrualiseringen  var startskuddet til diverse kræftformer, og da bilerne overtog i bybilledet fortsatte det med deres udstødningsgasser.. dengang havde man vist ikke blyfri mm :P

Apropos biler og rygere... debatterne vedr rygning er altid værd at se på, specielt når man smider ind at biler forurener ekstremt meget, for gud nåde trøste dem, hvis de nu skulle gå de 5 minutter ned til deres brugs.......
Så mens de sidder og slår på tromme for rygning er farligt, så ser de ikke et problem i at starte bilen og medvirke til forurening af mennesker og jorden der vist nok lige slår rygerne, men det behøver de jo så heller ikke at bekymre sig om, for de bliver jo ikke syge...
For det siger de selv i TV

Så hvis man vil være det nye übermenneske der lever 100 år og en madpakke skal man stoppe med at ryge, men siden jeg ikke er interesseret i at leve lige så længe som Methusalem tænder jeg glad og fro min cigaret mens jeg tager et dyb indånding ahhhhhhhhhhhh
Til sommer skal jeg så leve dobbelt så farligt
Jeg stiller mig ved Kongevejen når lastbilerne og svenskerne kommer på en solvarm dag, hvor smoggen ligger som et smukt dis og lokker og tager en dyb indånding, for da det ikke er cigaretrøg, ja så er det jo ikke farligt;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar