lørdag den 14. januar 2012

Homoseksuelle destroyer of the world ......

Det lyder som en Åfilm, det vil sige en virkelig dårlig en, men det er ren og skær virkelighed, tro det eller lad være
Pyt med atomvåben,krige,mord og mere.. næ du homoseksuelle puuuuuuuuuuuuuuha de ødelægger moralen i vores lille land og den store verden.....Der eksisterer demokrati pludseligt ikke men kun GUDS ORD

Vi lever i en primært demokratisk verden, men visse ting kan sætte sindene i kog.
Her forleden skrev en veninde på fb, om man ville kigge på Karen Hækkerups status, i og med at hun skulle lave ændringer vedr homoseksuelles ret til ægteskab. Det affødte et væld at folk, der pludselig blev bekvemt kristne
Jeg sad med åben mund og polypper mens jeg læste den ene efter den anden referere til biblen, om hvor ulækre de er mv
Sjovt nok mener selvsamme mennesker, at 2 kvinder sammen er sexet
Så kan man da sige at moral er godt men dobbeltmoral er dobbelt så godt, men skal man virkeligt hyle dem ud af den, så tilføj at grunden till de måske hader dem, er fordi de ikke selv har anerkendt deres sexualitet, og inde i dem sidder en lille bøsse og venter på at komme ud ;O)

Disse debatter kan jeg ikke være seriøse i, bla fordi de,som jeg skrev tidligere, pludseligt er bekvemmeligheds kristne, og indretter den efter deres overbevisning.
Altså nu skriver Gud heller ikke noget om pædofile. Der er om dyr med sex,andres koner osv men intet om børn, og han siger altså lad de små børn komme til mig..... en anelse sketchy måske? ;O)

Efter at have læst mere end 300 kommentarer, på Karen hækkerups status, besluttede jeg mig derfor til at se det på verdensplan.

På facebook er der en side der hedder Wipeout  Homophopia on Facebook..interesserede kan se den her:
http://www.facebook.com/WHOF1

Anyway, grundlæggeren Kevin også kaldet Kel, får selvfølgelig en masse hademails, og han har været så flink at dele dette, men istedet for at gå til modangreb, tager han dem med stærk ironi, og er der noget jeg kan lide så er det ironi. Jeg grinte så tårene trillede og jeg har fået tilladelse til at bruge hans billeder

Her er et af mine yndlinge, der viser at det da ikke er studenterhuen der trykker

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=259138200778911&set=a.259138160778915.83071.122256581133741&type=3&permPage=1

Man kan ikke være i tvivl om at han tager spørgsmålene seriøst ;O)


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=265006360192095&set=a.259138160778915.83071.122256581133741&type=3&permPage=1

En del er "kristne" og bruger Gud som undskyldning for deres had


Så med tanke på at vi lever i 2012, så mener jeg helt bestemt at folk må bruge andre argumenter end lige præcist Biblen, med tanke på at størstedellen af den overhovedet ikke bruges........man spiser ikke sine børn, man brænder ikke sine børn i offer, putter lort i maden mv.... ja det står faktisk i Biblen alt det der og hvor mange er gift der brokker sig? har børn uden for ægteskabet?
Måske folk liiige skal læse biblen HELT, inden de nøjes med at pille det ud, der passer ind i deres overbevisning ;O)
folk har vist glemt vi lever i en demokratisk verden, så hvad blander de sig i deres liv for? Det er jo ikke dem der skal dele seng med dem :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar