tirsdag den 17. januar 2012

TOTALT BELASTENDE

Sidder seriøøøst og er SÅ belastet lige nu

Jeg er kommet i besiddelse af et dokument, der afslører en som en gemen løgner, well det er kun et ud af mange men dette er det nyeste...lad os kalde personen xx

xx har gennem en årrække hængt en masse uskyldige mennesker ud og beskyldt dem for at udsætte xx for det xx udsættes for
Vi taler om internet,medier mv der er INGEN hæmninger fra xx side

Alene på nettet er det facebookside, blogs(ikke altid xx egen blog),grupper på facebook,samtlige debatforums man kan finde ud over facebook, dukker xx op med en tåreperserhistorie, der ved eftersyn og lidt god gammeldags undersøgelse falder fra hinanden

Så hvorfor kan jeg ikke lægge dette ud?
fordi xx er en seriøs psykose der har hængt mig ud alle mulige og umulige steder, hvor xx kunne komme til det, oprettet fakeprofiler og spammet min indbakke, skrevet til mine venner, sendt mig trusler og meget mere, og det gider jeg fanme ikke eeeeeen gang til.... xx er på en generel blokerfunktion i livet, og alt hvad xx skriver overser jeg fuldstændigt, men derfor er det stadigt belastende at xx smider falske anklager rundt på nettet om mig, og pisker en stemning om, så man tager sig til hovedet og undrer sig over hvor naive folk er

Jeg gider bare ikke bruge TID på at sortere i xx EN GANG TIL... for den person var super belastende mildt sagt

Så nu sidder jeg med et bevis fra et stort anerkendt medie, og jeg kan ikke dele det, så folk fatter hvor syg i potten xx er.. TAAAAAAAAAAMT altså suk

Så sandheden er derude, jeg kan bare ikke dele den skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar