tirsdag den 28. februar 2012

NYE REFORMER

jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.....
Reformer udtænkes af folk, der ikke gåt i de sko de designer dem til
Pernille Rosenkrantz-Theil er dog åbenbart ekspert, da hun "just for the record" oplyste hun havde psykisk sygdom i familien


Dette gør hende åbenbart til ekspert... lidt ala da hundeforbuddet blev vedtaget og alle politikere pludseligt vidste mere endhundetrænere, adfærdseksperter mv

Indtil videre har det ikke været nemt at være syg..
nu kan jeg se frem til yderligere kampe

Jeg har derfor gravet lidt på internettet, og kombineret med egen tekst, har jeg valgt at stå frem med sygdom,trods evt repressalier fra kommune, og chikane fra folk

vi tager den da bare fra en ende af igen
jeg er fleksberettiget og ønsker at arbejde. 
desværre er det sådan at hverken min krop eller psyke kan arbejde. 
jeg har gået fra det ene nederlag til det andet og til sidst har læge,sagsbehandler og bisidder sagt stop, inden det destruerer mig helt. hele min stolthed er krympet for jeg vil så gerne arbejde...
men jeg KAN ikke.. 
er i klar over hvor svært det er som 36 årig at få af vide du ikke kan arbejde, når det er dit højeste ønske?? 
det har taget mig MANGE måneder at anerkende det, og jeg må bøje mit hoved for visdommen i andres ord, så nu skal jeg søge pension..men nej det kan jeg så ikke.. men i min søgen har jeg fundet et sted i kan skære
http://www.ft.dk/Folketinget/findMedlem/4Loen/Loen_og_pension.aspx

og mens vi er ved det... fedt i selv kan fastsætte det her og lade andre betale JERES gilde
http://politiken.dk/politik/ECE1273522/folketingsmedlemmer-freder-deres-egen-pension/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar