mandag den 20. februar 2012

BOYCUT HELSINGØR DAGBLAD

Jeg er så rasende at jeg dirrer...
Helsingør Dagblad har været inde på min facebook profil og har derpå kopieret en debat jeg havde derinde.
Om hvad er ligegyldigt da der er ofre i denne sag
For den debat de har kopieret har de sendt videre til arbejdsplads, og det har haft konsekvenser, jeg er RYSTET over
Så rystet at jeg absolut anbefaler en fagforening tilknyttet ofre ser på sagen!

Jeg har min profil åben, da jeg kæmper for dyr, mennesker med psykiske sygdomme og andet, og dem der ikke er venner med mig, kan se hvad jeg står for, og kan kommentere hvis de lyster
Skal den frihed tages fra mig?
Mit valg om hvordan min profil skal være?

Hvor går grænsen for god etik og moral inden for presseverdenen???

BOYCUT HELSINGØR DAGBLAD FOR USMAGELIG OPFØRSEL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar