tirsdag den 6. marts 2012

Endnu en nat

Forestil dig du lægger dig ind, træt ind til knoglerne, og bedst som du er ved at døse hen, begynder stemmerne
De er som 1 million s-toge der farer forbi uden stop, og kunne halve sætninger fanges
Du kan ikke stoppe dem, du kan kun hjælpeløst ligge og høre stemmerne komme med ideer, kommentarer til dagen, til noget der er sket mm


Det er ikke skizofreni, det er tanker som ikke kan undertrykkes af søvnen
Overvej så at dette er en normal nat


Det er ikke ofte jeg sover en hel nat
Som regel ender jeg med at vågne ca en time efter jeg er faldet i søvn, men når depressionens sorte kløer river ud efter mig, er det værre
Så fravristes jeg søvnen komplet, selvom jeg er så træt at det gør ondt


Så nu sidder jeg og ser en solopgang
Jeg har opgivet at sove
Det kan jeg vel gøre når jeg bliver gammel.........



Ingen kommentarer:

Send en kommentar