torsdag den 12. januar 2012

Velkommen til mit Univers

Kort om mig så har jeg vævefejl i kysen(ja det er lægedokumenteret hvad er din undskyldning :P), interesserer mig for religioner, andre menneskers holdninger, elsker at debattere(når jeg ved noget om emnet altså), og er indehaver af en grum sort humor

Hvorfor denne blog
Jeg blogger om dyrevelfærd, men efterhånden tror folk at min hverdag kun er fyldt med dyr, hvilket absolut ikke er tilfældet, så dette er blot endnu en selvfed blog hvor mine tanker og ingen andres får førsteprioritet, og om folk læser den eller ej rager mig langsomt...som jeg skrev selvfed blog ;O)

Det hele er ikke kun fis og ballade skal jeg dog sige.........så morsom  er jeg nemlig ikke..hvis jeg var havde jeg nok et job som standup komiker;O)
Det der fylder meget ud over dyr, er min tro på Universet og Moderen/Gudindetroen, og det vil også få opmærksomhed, da det er min guideline i mit liv, så jeg ikke ender med at maltraktere en og hænge dem til tørre i store kødkroge. Den reaktion har jeg ofte bla i debatter når folk udtaler sig, uden at have den grundlæggende fakta i orden, men blot kører derudaf på frygt,had og fordomme

Dette er mit skriftested og finder du det uinteressant kan du heldigvis klikke væk og læse en anden blog, der passer ind i DIN verden;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar