lørdag den 21. januar 2012

Hvordan går det......

Det er bare det væææærste spørgsmål man kan få,specielt på en rigtig skoddag...........
Overvej lige om du egentlig GIDER høre svaret inden der svares........

Hvordan det går...??
ehemmmmmm
Jeg har smerter 24 timer i døgnet, men min læge fejer det til side
selvsamme læge tog det mig næsten 10 år at overbevise om min ryg er noget skod, well ja det var så diskosprolaps, så nu er det tid til at skifte læge til en, der ved hvad personen laver

Kommunen sylter mig, så jeg har været på bistand i 10 år eller deromkring og det eneste jeg vil er at arbejde, hvilket jeg ikke kan pga min psyke, som år for år forværres

Allerede der plirrer folk med øjnene og begynder at trippe, men jeg fortsætter uden nåde, og borer længere ned i deres ubekvemhed

Jeg har ikke haft en kæreste i erhhh 6-7 år
Ikke fordi spejle smadrer når jeg går forbi, men fordi min angst holder mig inde, og i øvrigt gør at jeg har svært ved at stole på folk

Derhjemme får jeg angstanfald over hvor jeg bor, da skingrende skøre idioter render rundt med kødøkser og andet godt, og truer folk, samt der er ildebrand flere gange om året

Så jeg tager så heller ikke ud og fester, og jeg drikker ikke, da de smertestillende jeg får,der ikke virker, kan give en kraftig reaktion ved alkohol, og desuden kan jeg ikke med mange folk jeg ikke kender, jeg får angst

Så primært,min ven. har jeg det helt af helvedes til mere eller mindre hver dag, men jeg prøver at finde det gode i den blå himmel, og solen der der skinner, og griner af ting andre græder over.....

Her står de nu og træder sig selv over foden, og ved ikke hvor de skal kigge hen, for jeg har brudt tabuet... du fortæller ikke hvordan du har det, du smiler sødt sødt og siger FANTASTISK


GU VIL JEG EJ
Så næste gang du vil lege meningsløs ordleg, så spørg en anden der gider at lyve ;O)

Hvis du er en af dem, der er træt af at blive spurgt, så bare fyr en svada af, og de spørger ikke en anden gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar